"Haunts: The Manse Macabre" zostaje wstrzymane na Kickstarterze

21 października 2012

Zapowiadało się nieźle. Jednak kiedy zaczęli odchodzić programiści, zrobiło się nader krucho, no i projekt upadł. I nie wiadomo czy się podniesie.

Haunts: The Manse Macabre miało być w zamyśle horrorową turówką osadzoną w nawiedzonym domu. Pomysł spotkał się z zainteresowaniem graczy i zebrał wyznaczone 25,000 $ (z lekką górką), więc prace ruszyły pełną parą. Jednak po jakimś czasie jeden z programistów otrzymał pracę w Google i odszedł z projektu, nie mając dostatecznej ilości wolengo czasu na zajmowanie się grą. Niedługo potem w jego ślady poszedł drugi i zarazem ostatni.

Pozostali członkowie, czyli główny projektant i artysta, z racji braku dostatecznej ekspertyzy programistycznej, musieli ogłosić wstrzymanie projektu. Haunts: The Manse Macabre jest obecnie w stadium wysoce zabugowanym, więc wykwalifikowany programista jest niezbędny. Rick Dakan, lider projektu i designer w jednym, ogłosił, iż projekt doczeka się w końcu realizacji. Mimo to obiecuje, że każdy, kto chce wycofać swój udział, zostanie przez niego zrefundowany, choćby z własnej kieszeni.

Szkoda dobrego pomysłu, zwłaszcza że całość wygląda uroczo makabrycznie. Możecie zobaczyć na poniższym filmiku jak gra wygląda w obecnym stadium.





blog comments powered by Disqus