"Dead Rising" zostanie najważniejszą marką Capcomu?

12 września 2010

Dead Rising 2, najnowsza gra Capcomu o eksterminacji zombie, stawia sobie duże cele do osiągnięcia. W wywiadzie przeprowadzonym przez portal Eurogamer, Keiji Inafune powiedział, jak Capcom widzi przyszłość serii.

"Celem marki Dead Rising jest  zastąpienie serii Resident Evil jako IP numer jeden w Capcomie." Inafune powiedział także, że jeśli druga część sprzeda się w satysfakcjonujących ilościach, na pewno doczekamy się trzeciej gry dotyczącej walki z zombiakami. Przypomnijmy, że pierwsza gra z serii uzyskała wynik 1,6 miliona sprzedanych kopii (Resident Evil 5 - 5 milionów egzemplarzy). Czy próby przetrwania Chucka okażą się sukcesem? Przekonamy się o tym pod koniec września, ale patrząc na świetne wyniki Dead Rising: Case Zero, prawdopodobnie to nie koniec serii.





blog comments powered by Disqus